September 22, 2012

婚禮玩乜好?爆笑騎馬舞Gangnam Style Wedding MV

誰都想有個刻骨銘心的婚禮,那怕是大排筵席那種,或只是兩口子旅行結婚那種,我猜好多新人一開始籌備婚禮時有同一個想法:我要我的婚禮與別不同!

那麼如何做到與別不同呢?婚紗要獨一無二?行禮場地要只有少數人才租用到?晚宴時加插人無我有的表演?真係令人諗到頭都大埋,當然這些都要財力雄厚的人才做到;又或者你是走心思派的,婚禮設計做到連賓客都覺得貼心窩心。

如果自問有點點表演慾,加上有一班肯陪你癲的朋友,大可參考下面這對新人,將婚禮拍成PSY那種Gangnam Style MV,有某啲位模仿到好似,紙碎亂飛的場面,桑拿浴室一幕,電梯的胯下跳舞,我直頭覺得新郎哥戴咗墨鏡同PSY幾似樣添。最開心是婚禮當日賓客一起跳騎馬舞,晚宴進場時又是一Pair Pair騎馬舞進場,非常好氣氛。


PSY - BAY AREA GANGNAM STYLE WEDDING MUSIC VIDEO (강남스타일) from Lightbulb Videography on Vimeo.

PSY原創MV


一直知道有公司專做新人生意,教識新人在婚宴當晚跳返Part舞,唔知呢排有無人要求跳這一種呢?

我的婚禮又會怎樣?咪玩啦!平日瞓覺時間都唔夠,keep到個樣唔好咁殘已經偷笑了。

No comments:

Post a Comment